środa, 12 lutego 2014

Duet Fazera i Toma Parkera

N-Dubz star Fazer rebrands as he duets with the Wanted's Tom Parker

Fazer, gwiazda zespołu N-Dubz potwierdza duet z gwiazdą zespołu The Wanted, Tomem Parkerem!

Fazer postanowił zerwać ze swoim wizerunkiem rapera po tym jak został tatą. 27-latek nie chce dłużej być szufladkowany dlatego powraca w wielkim stylu w duecie z Tomem Parkerem.

"Czuję, że rozwinąłem się w ciągu ostatnich kilku lat. Miałem mnóstwo zabawy, jako Fazer, ale czas na zmiany" - powiedział 27-latek w rozmowie z Metro.

"Narodziny mojej córeczki były najwspanialszym doświadczeniem w moim życiu. Teraz czas na nowy rozdział w mojej karierze. W tym roku zajmę się realizacją muzyki jako Richard Rawson."

Ujawniając swoją współpracę z Tomem, Rawson powiedział: "Pierwszy singiel z mojego albumu to kolaboracja z Tomem Parkerem, nie mogę się doczekać, aż ludzie to usłyszą. W ciągu najbliższych tygodni nakręcimy teledysk, zapowiada się niesamowicie!"

25-letni Parker powiedział: "Pracowałem z Richardem w przeszłości, więc kiedy zaproponował mi współpracę nie miałem wątpliwości, że chcę to zrobić. Jestem bardzo dumny, a to jedna z kilku produkcji nad którymi teraz pracuję."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz