wtorek, 24 września 2013

Nariana is real!

Po kilku tygodniach domysłów i niepewności, został potwierdzony związek Nathana i Ariany Grande. Potwierdzili to sami zainteresowani na swoich Twiterach.


Być może to, że ujawnili się ze swoim związkiem nie jest przypadkiem ponieważ niedawno para była widziana razem w Disneylandzie, gdzie trzymali się za ręce, przytulali i wspólnie spędzali czas.

Nathan Sykes Ariana Grande - Nathan Sykes and Ariana Grande images - sugarscape.com
Nathan Sykes Ariana Grande - Nathan Sykes Ariana Grande images - sugarscape.com

Co myślicie o tej parze?
Jesteście zadowoleni z tego, że są parą?

6 komentarzy:

  1. Szczerze mam mieszane uczucia z jednej strony dobrze że ma kogoś a z drugiej chciałoby się być taką nią..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to ja sądzę że oni długo parą nie będą i niezbyt się tym cieszę ze względu że ona najpierw z tym Jaiem się spotykała i mówiła jak bardzo go kocha później jakieś spotkania i fotki z Justinem Bieberem a teraz Nathan coś mi tu pasuję pod ustawkę przez Scootera i ona i TW akurat będą promować nowe płyty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myslałam, ale jak na razie wyglądają na szczęśliwych. A poza tym są młodzi, więc to oczywiste, że w tym wieku rzadko zdarza się miłość na całe życie...Ale tak jak pisałam wcześniej, czas pokaże ;) Na razie niech się sobą nacieszą. Zastanawiam się tylko czy za chwilę Jay nie wyskoczy z jakąś bombą ;)

      Usuń
  3. Ja nie jestem zadowolona!!!! Kocham Nathana, ale było lepiej jak był sam, a teraz jak ma dziewczynę to się zmienił, ale i tak go kochammm!!! Ale i tak niedługo Nathan zerwie z Arianą, bo ona go zdradza. A poza tym Nathan może sobie wybrać jakąś fankę!!!!! Na przykład mnie! <333333
    Kocham Cię Nathan!!!!!!!! <33333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd pomysł, że Ariana go zdradza? Biorąc pod uwagę to ile ostatnio spędzają razem czasu, nawet nie miałaby takiej możliwości ;)
      A moim zdaniem dobrze się stało, że są razem, on też ma prawo być szczęśliwy i tego mu życzę! :)

      Usuń