niedziela, 14 lipca 2013

Duet Nathana i Ariany Grande

Nathan nagrał duet z Arianą Grande!
Ariana Grande jest to amerykańska aktorka, modelka i piosenkarka, głównie znana z serialu emitowanego przez kanał Nickelodeon.
Wczoraj, na swoim twiterze Ariana pochwaliła się swoim fanom, że ona już słyszała gotową piosenkę z Nathanem, ale on jeszcze nie, dodając, że jego głos to dar ;)
Jesteście ciekawi, jak wypadł ten duet?
Ja szczerze mówiąc, nigdy nie słyszałam o Arianie, więc tym bardziej ciekawi mnie, jak wypadła ta piosenka. Oczywiście pozostaje tylko pytanie, kiedy my ją usłyszymy...


A tu taka mała przeróbka znaleziona na tumblrze ;) 
 

3 komentarze:

  1. Ja o niej słyszałam i ma bardzo fajny głos ;) piosenka pewnie będzie super :D I coś mi się zdaje że Nathan będzie z nią bo nowa płyta tuż tuż to trzeba jakoś to nakręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wcale piosenki Ariany niepodobają więc spodziewam się niezbyt fajnen piosenki niestety . Chociaż kocham głos Nath'a no ale . Jej nie wielbię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotykam się z podobną wypowiedzią nie pierwszy raz, a biorąc pod uwagę, że nigdy wcześniej nie słyszałam jej utworów to zaczynam się obawiać czego mam się spodziewać :D Ale skoro wspomaga ją Nathan to może nie będzie tak źle? ;)

      Usuń