środa, 3 lipca 2013

Słodkie wspomnienia...

Mam nadzieję, że nikt się za mnie na to nie pogniewa, ale...muszę się tym tu podzielić.
W miniony weekend minął dokładnie rok, od kiedy po raz pierwszy zobaczyłam i usłyszałam na żywo The Wanted
To był nieoczekiwany wyjazd, zorganizowany w niecałe dni :D A sam koncert...zapierał dech w piersiach. Ich energia i podejście do fanów są godne podziwu. 
Cały koncert podsumowałam w jednym kolażu zdjęć. Tak wiem, zdjęcia są słabej jakości, ale mam nadzieję, że w minimalnym stopniu poczujecie to co ja ;) 
Niestety jedno z najlepszych zdjęć czyli Tom na tle mojej polskiej flagi jest najsłabsze, ale i tak je kocham.

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci.. ;( to musiało być niesamowite uczucie zobaczyć i usłyszeć po raz pierwszy swoich idoli.. mam nadzieje że przyjadą do Polski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to było naprawdę cudowne wrażenie. Na początku strasznie się denerwowałam bo byłam sama na tym koncercie, w obcym miejscu, ale szybko przestało mieć to znaczenie w gronie innych fanek zespołu :) A już kompletnie o tym zapomniałam, gdy chłopcy wyszli na scenę! I nawet nie przeszkadzała mi ulewa na koniec koncertu. Świetnie się bawiłam i na długo tego nie zapomnę :) Zwłaszcza, że jestem przekonana o tym, że chłopcy dostrzegli w tłumie moją polską flagę, stałam dość blisko sceny :) No i bardzo chcę wierzyć, że serduszko wysłane przez Jaya w moim kierunku było skierowane do mnie :D

      Usuń