środa, 10 lipca 2013

#2YearsGladYouCame

Dokładnie dzisiaj, czyli 10 lipca 2013 roku mijają dwa lata od wydania singla 'Glad You Came'.  Jest to drugi singiel pochodzący z krążka 'Battleground', który przyniósł chłopcom ogromny sukces.


Oto okładka singla:

A także wersja, która ukazała się w Stanach:


Przyznaję, że ja mam dużą słabość do tej piosenki bo tak naprawdę to właśnie od niej rozpoczęła się moja historia z tym boysbandem, a wy lubicie tą piosenkę? :)

Poniżej kilka zdjęć przypominających singiel:


Już za 15 dni kolejna rocznica, 3 rocznica singla 'All Time Low', od którego wszystko się zaczęło ;)

3 komentarze:

  1. U mnie tak samo wszystko zaczeło się od Glad you came :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie było tak samo.To właśnie dzięki Glad You Came jestem fanką The Wanted;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta piosenka nigdy się nie znudzi. Uważam,że jest to ich najlepsza
    -Szalona

    OdpowiedzUsuń