niedziela, 9 czerwca 2013

Wspomnienia...

W związku z tym, że chłopcy dzisiaj wystąpią na koncercie Summertime Ball organizowanym przez stację radiową Capital FM, przypomniał mi się koncert, na którym byłam dokładnie pół roku temu. Mowa tu oczywiście o Jingle Bell Ball 2012, organizowanym przez tą samą stację. Miałam tam okazję (po raz trzeci) zobaczyć i usłyszeć The Wanted!
Świetne show z udziałem wspomnianego już The Wanted, Conora Maynard'a, Rity Ory, Example, Calvina Harris'a, Girls Aloud oraz Pink. Cudowne towarzystwo, rewelacyjna atmosfera, miłe wspomnienia!
Poniżej mała namiastka tego co zobaczyłam :)


P.S. I miss you bbe! :*

2 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę, że aż trzy razy byłaś na koncercie The Wanted ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niestety wciąż czuję niedosyt. Chciałabym ich znowu zobaczyć...

      Usuń